საწრეო მუშაობა მათემატიკაში
სასწავლო წლის პირველ
სემესტრში სსიპ საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ მანავის საჯარო სკოლაში შეიქმნა აღნიშნული წრე, რომელიც შედგება მე-4ა კლასის
17 მოსწავლისაგან. საწრეო მუშაობა ტარდება
კვირაში ერთხელ, ორშაბათს, მე-6 გაკვეთილზე. მეცადინეობის ხანგრძლივობა 45წთ.
წრეზე განსახილველი
თემები წინასწარ არის გაწერილი და ემსახურება მოსწავლის
1.
მათემატიკური აზროვნების
თვალსაწიერის გაფართოვებას;
2.
დამოუკიდებლად მუშაობის უნარების ჩამოყალიბებას;
3. ზოგადად მათემატიკის,
როგორც ზუსტი მეცნიერების მიმართ ინტერესის გამომუშავებას.
მოსწავლეთა სია:
1. ბორაშვილი გიორგი
2. ბორაშვილი ნუცა
3. ბორაშვილი ბარბარე
4. ათაბეგაშვილი თამთა
5. ყორღანაშვილი უჩა
6. ფოცხვერაშვილი ნიკოლოზი
7. წიკლაური ქეთი
8. ტერტერაშვილი მარიამი
9. უცუნაშვილი მარიამი
10. ფოცხვერაშვილი გიორგი
11. საბაშვილი ლალი
12. პასიკაშვილი გიორგი
13. გულაღაშვილი ივანე
14. ქალაქურაშვილი რუსუდანი
15. ზოიძე ლუკა
16. ბორაშვილი ლუკა
17. თოროზაშვილი ზურა
მათემატიკის წრის
გეგმა
1
|
რისხვი
|
თემა
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
შენიშვნა
|
23.09
|
რისხვების შეკრება
და გამოკლება.შეკრების კანონები
|
გამოტოვებული რისხვების
ამოცნო
ბა.ჯგუფური მუშაობა
|
სამუშაო ფურცლები.კალმები,დაფა,ცარცი
|
||
2
|
30.09
|
1000-ის ფარგლებში
ქვეშმიწერით შეკრება- გამოკლება
|
საუბარი, რიცხვების
1000-ის ფარგლებში შეკრება და გამოკლება. კითხვების დასმა.
|
სამუშაო ფურცლები.
კალამი, დაფა, ცარცი
|
|
3
|
7.10
|
რიცხვითი გამოსახულების
თანმიმდევრობით შესრულება
|
დამოუკიდებლად მაგალითების
შედგენა. ჯგუფური სამუშაო „ვინ მეტ მაგალითს შეადგენს 5 წუთში“
|
თაბახის ფურცლები
კალმები
|
|
4
|
15.10
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
ამოცანის წაკითხვა,
მთავარი აზრის გამოტანა, პირობისა და შეკითხვის გაანალიზება.ამოცანების ამოხსნა
|
დაბეჭდილი, გამზადებული
ამოცანები, კალმები
|
|
5
|
21.10
|
მრგვალი რიცხვები
|
რას უწოდებენ მრგვალ
რიცხვებს? მრგვალ რიცხვებზე მუშაობა .მაგალითების ამოხსნა.
|
სამუშაო ფურცლები.
კალამი, დაფა, ცარცი
|
|
6
|
28.10
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
გეომეტრიულ ფუგურებზე
მუშაობა. ჯგუფური სამუშაო „მსგავსი გეომეტრიული ფიგურის მოდელის შექმნა“ პრეზენტაცია
|
სახაზავი, თაბახის
ფურცელი, პლასტილინი.
|
|
7
|
4.11
|
ერთნიშნა რიცხვზე
გამრავლება 1000-ის ფარგლებში
|
მაგალითების ამოხსნა
|
ფურცლები, კალმები,
დამზადებული ბარათები
|
|
8
|
11.11
|
დიაგრამების აგება
და წაკითხვა
|
მაგალითების და ამოცანების ამოხსნა დიაგრამების საშუალებით.
|
ცარცი;დაფა;ფურცლები,
კალამი
|
|
9
|
18.11
|
ამოცანის ამოსახსნელად
რიცხვითი გამოსახულების შედგენა და გამოყენება
|
,,ძალოსნების საწვრთნელი შეკრება’’ სახალისო თამაში
ამოცანების ამოხსნა
|
ფურცელი,კალამი
, ჯიბაკებიანი ფორმატი.დაბეჭდილი ამოცანები.
|
|
10
|
25.11
|
ჯამის გაყოფა რიცხვზე.გაყოფა
ნაშთით.გაყოფის შემოწმება
|
იმსჯელე, დაასაბუთე
.მაგალითების ამოხსნა
|
თაბახის ფურცლები.
კალამი
|
|
11
|
2.12
|
გეომეტრიული ფიგირების
კუთხე.სივრცითი გეომეტრიული ფიგურები
|
კუთხეების სახელწოდებების
განსაზღვრა. პრაქტიკული სამუშაოს შესრულება
|
პლასტილინი, სამუშაო
ფურცლები, კალმები
|
|
12
|
9.12
|
ნატურალური რიცხვები.რა
ადგილი(პოზიცია)უჭირავს თითოეულ რიცხვს ჩანაწერში
|
საუბარი- ნატურალურ
რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა. პირველი სამი თანრიგი(ერთეულები,ათეულები,ასეულები)
ქმნის ერთეულების კლას,შემდეგი სამი თანრიგი (ათასეულები,ათეული ათასეულები,ასეული
ათასეული) ქმნის ათასეულების კლასს. ტესტების შესრულება
|
დაფა,ცარცი,ტესტები,კალამი
.
|
|
13
|
16.12
|
პიქტოგრამა და სვეტოვანი
დიაგრამა
|
ამოცანების მიხედვით
პიქტოგრამისა და სვეტოვანი დიაგრამის შედგენა
|
თაბახის ფურცლები,ფლომასტერები.
კალმები
|
|
15
|
23.12
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მოსწავლეები იყენებენ
აღნიშნული დროის განმავლობაში შეძენილ ცოდნას. რიცხვების ჩაწერას, წაკითხვას, გამრავლებას,გაყოფას,
მათ კავშირს პრაქტიკულ ამოცანებთან. ტესტებზე მუშაობა
|
შემაჯამებელი ტესტები
|
შესრულებული სამუშაო
მათემატიკის წრის პირველი სამუშაო დღე
23.09-2019 წელი
თემა: რიცხვების შეკრება
და გამოკლება. გამოტოვებული რიცხვების ამოცნობა. მაგალითების ამოხსნა.
მიზანი: შეკრებისა
და გამოკლების თვისებების პრაქტიკული გამოყენების უნარის გაღრმავება. მათი წარმოდგენა
ალგებრული სახით. პრაქტიკული სამუშაოს დამოუკუდებლად შესრულების უნარის დაუფლება.
სამუშაო შესრულდა
წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით. მოსწავლეები დიდი ინტერესით ასრულებენ სესასრულებელ
დავალებას.
საწრეო მუშაობის მეორე დღე.
30-09-2019წ.
თემა: 1000-ის ფარგლებში ქვეშმიწერით შეკრება- გამოკლება
მიზანი: 1000-ის ფარგლებში ქვეშმიწერით შეკრება- გამოკლებაში გაწაფვა. შეკრებით გამოკლების შემოწმების უნარის განვითარება. ზეპირი ანგარიშით
შესრულებული მოქმედების შემოწმების უნარის განვითარება.
საწრეო მუშაობის მესამე დღე
7.10.2019.წელი
ჩავატარე წრის მეცადინეობა
თემაზე: რიცხვითი გამოსახულების თანმიმდევრობით შესრულება.
მოსწავლეებმა დამოუკიდებლად შეადგინეს მაგალითები. ჯგუფური სამუშაო „ვინ მეტ მაგალითს შეადგენს 5 წუთში“.
No comments:
Post a Comment