Tuesday, November 12, 2019


კინგსის -ქართული ენის ოლიმპიადაში მონაწილე ბავშვების მოსამზადებელი პროგრამა

პროგრამის მიზანი:  მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება ზოგადი განათლების კუთხით კინგსის -ქართული ენის ოლიმპიადაში წარმატებული მონაწილეობისათვის.
მოსწავლემ შეძლოს სწორი გრამატიკული და ორთოგრაფიული თვალსაძრისის ფორმების გამოყენება. გრამატიკული მასალის მიწოდება,  ენობრივ მასალაზე აგებული ტექსტების მეშვეობით,მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება.ტექსტის გააზრება.
1. არსებითი სახელი,არსებითი სახელის რიცხვი,ბრუნება,კვეცა,კუმშვა,კუმშვად-კვეცადი სახელები.
2. ზედსართავი სახელი,ზედსართავისა და რსებითი სახელის ბრუნება
3. რიცხვითი სახელი,რიცხვითი სახელის მართლწერა.
4.  ნაცვალსახელი,ჩვენებითი ნაცვალსახელი.
5. ზმნა,ზმნის უღლება.ზმნა და არსებითი სახელი.ზმნა და ახლანდელი დრო,აწმყო,წარსული და მომავალი.რიცხვში მონაცვლე ზმნები.

  მოსწავლეთა ჯგუფთან  გაკვეთილების  ჩატარება. 


                                    გაკვეთილი I. 1.10.2019 წელი
.მე-4 კლასის პროგრამის შესწავლა-გადახედვა;
. გასული წლების ოლიმპიადების ნიმუშების შესაბამისი თემის სავარჯიშოების განხილვა;
. აქტივობა:   გრამატიკული მასალის მიწოდება,  ენობრივ მასალაზე აგებული ტექსტების მეშვეობით,მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება.
·       . არსებითი სახელი;არსებითი სახელის რიცხვი;ბრუნება;კვეცა;კუმშვა;კუმშვად-კვეცადი სახელები.

რესურსები: თაბახის ფურცლები, აქტივობების კრებული ქართულ ენაში,ინტერნეტით სარგებლობის უზრუნველყოფა.
                                      გაკვეთილი II. 8.10.2019 წელი
აქტივობა:  გრამატიკული მასალის მიწოდება,  ენობრივ მასალაზე აგებული ტექსტების მეშვეობით,მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება.
·       ზედსართავი სახელი,ზედსართავისა და რსებითი სახელის ბრუნება.

რესურსები: თაბახის ფურცლები, აქტივობების კრებული ქართულ ენაში,ინტერნეტით სარგებლობის უზრუნველყოფა.მხატვრული ლიტერატურა.
                                             გაკვეთილი III. 10.10.2019 წელი
აქტივობა:  გრამატიკული მასალის მიწოდება,  ენობრივ მასალაზე აგებული ტექსტების მეშვეობით,მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება.
·       რიცხვითი სახელი,რიცხვითი სახელის მართლწერა.

რესურსები: თაბახის ფურცლები, აქტივობების კრებული ქართულ ენაში,ინტერნეტით სარგებლობის უზრუნველყოფა.მხატვრული ლიტერატურა.
                                             გაკვეთილი IV. 15.10.2019 წელი
აქტივობა:  გრამატიკული მასალის მიწოდება,  ენობრივ მასალაზე აგებული ტექსტების მეშვეობით,მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება.
·       ნაცვალსახელი,ჩვენებითი ნაცვალსახელი.

რესურსები: თაბახის ფურცლები, აქტივობების კრებული ქართულ ენაში,ინტერნეტით სარგებლობის უზრუნველყოფა.მხატვრული ლიტერატურა.

                                             გაკვეთილი V. 17.10.2019 წელი
აქტივობა:  გრამატიკული მასალის მიწოდება,  ენობრივ მასალაზე აგებული ტექსტების მეშვეობით,მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება.
·       ზმნა,ზმნის უღლება.ზმნა და არსებითი სახელი.ზმნა და ახლანდელი დრო,აწმყო,წარსული და მომავალი.რიცხვში მონაცვლე ზმნები.

რესურსები: თაბახის ფურცლები, აქტივობების კრებული ქართულ ენაში,ინტერნეტით სარგებლობის უზრუნველყოფა.მხატვრული ლიტერატურა.
.                                                                                         
      შევნიშნე რა მოსწავლეების დიდი მონდომება და ინტერესი, მათი მოთხოვნილებები, საჭიროებები, ინდივიდუალური შესაძლებლობები და  მოტივაცია  კონკურსებში, ოლიმპიადებში მონაწილეობისა , გადავწყვიტე, შემექმნა სპეციალური პროგრამა მათთან კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობისათვის მოსწავლეთა, კერძოდ,  (მე-4 კლასი)  ჯგუფთან.  რომლითაც,  ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნათა შესაბამისად, ავუმაღლებდი საგნის სწავლების დონეს, დამატებითი მასალით გავამდიდრებდი  მათს ცოდნა-წარმოდგენას ქართულ ენაში და ეს  იქნებოდა გარანტი წარმატების მოპოვებისა  კონკურსებსა და ოლიმპიადებში.
2018-2019 სასწავლო წელს კინგსის ოლიმპიადაში,ქართულ ენაში აქტიური მონაწილეობა მიიღო IVა კლასის მოსწავლეებმა:
ზურა თოროზაშვილმა, მარიამ ტერტერაშვილმა, მარიამ უცუნაშვილმა, ნუცა ბორაშვილმა, გიორგი ფოცხვერაშვილმა, გიორგი ბორაშვილმა, ლუკა ბორაშვილმა,ლალი  საბაშვილმა, ივანე გულაღაშვილი , სადაც  მოსწავლეები წარმატებულნი გახდნენ და დაჯილდოვდა დიპლომითადა სერთიფიკატებით.
ხოლო სამი მოსწავლე  ზურა თოროზაშვილი,მარიამ ტერტერაშვილი და ლალი საბაშვილი რეგიონალური მაშტაბით მოხვდნენ ათეულში და  დაჯილდოვდნენ მედლებით.
      ჩვენ მოსწავლეებს საკუთარ თავზე მუშაობის, თვალსაჩინო განვითარებისა და საერთაშორისო გამოწვევებისთვის საჭირო უნარ-ჩვევების გამომუშავების საშულებას ვაძლევთ. ამასთანავე, ვახალისებთ, საინტერესო აქტივობებით ვავსებთ და გაცილებით უფრო მიმზიდველს ვხდით სასწავლო პროცესს. გვჯერა, რომ ჩვენი საქმიანობით ვეხმარებით ქვეყნის უკეთესი მომავლის შექმნას და ახალ თაობებს მსოფლიო ასპარეზზე წარმატებით გასვლისათვის ვამზადებთ.
იმედი გვაქვს კვლავ წარმატების.


სსიპ საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ მანავის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასის მასწავლებელი ირმა აფციაური.















No comments:

Post a Comment